niedziela, 10 sierpnia 2014

Tematy wakacyjno-królicze.

     Wakacje mijają w zastraszającym tempie. Dopiero co wracałam z zakończenia roku szkolnego, a już powoli trzeba zaczynać prasować spódnice na rozpoczęcie kolejnego roku.
     Uszastym czas mija tak jak zawsze na jedzeniu i gryzieniu. Standardowo. Jedyne nad czym ubolewamy to dużo deszczowych dni przez które muszą siedzieć w domu, a nie ma nic lepszego niż spędzanie całego dnia w ogrodzie, wylegiwaniu na trawce, podjadaniu zieleninki i zaczepianiu Mopsika.






  Z powodu sporego brzuszka u Dyźka zrezygnowaliśmy całkowicie z owsa, zobaczymy co z tego będzie bo mu się troszkę przytyło, a tego nie chcemy.
    Ostatnio pod moją opieką przez tydzień znalazł się Ciapek-świnka morska, nie będę ukrywać-bardziej wole króliki niż przerośnięte chomiki, ale ciiii :)


Pisząc ten post leżę na kocyku w ogrodzie z laptopem na kolanach i robię zdjęcia Edmundowi i Oskarowi jeżeli zaszczycą mnie i przyjdą zobaczyć co ja tu o nich wypisuję. Dyziek urzęduje w domu, ale zrobiłam mu sesje wczoraj:









Dzisiaj panowie:










Zapraszam do komentowania oraz dzielenia się tym jak wasze uszaki spędzają wakacje.

4 komentarze:

  1. Jejciu jak ja uwielbiam króliki !!!
    One są takie słodkie, uroczę i niewinne :)
    Zdjęcia cudne:)
    http://little-changes-love.blogspot.com/
    Tylko na twoim miejscu popracowałabym nad wyglądem bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie króliki. :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kroliki. Ja ostatnio sporo czytałam na temat królików miniaturek na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Krolik-miniaturka-cena i chyba zdecyduję się na zakup jednego. Od dawna marzy mi się króliczek w domu, ale trochę się obawiałam czy dam sobie z nim radę. Po przeczytaniu artykułu jestem spokojniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Quote

Search This Blog

© Blog o królikach, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena