sobota, 26 lipca 2014

Pojnik w starciu z miską.

Zarówno w pojniku jak i misce możemy podawać wodę naszym pupilom. Sama wypróbowałam obydwa sposoby. Każdy ma swoje zalety, ale  także i wady, które nie trudno zauważyć.

Pojnik to bardzo wygodne rozwiązanie szczególnie dla opiekuna. Woda się nie wylewa, królik jej nie zabrudzi. Nie zajmuje miejsca w klatce. Przed nalaniem królikowi wody wystarczy go opłukać.

Natomiast królikowi łatwiej się pije wodę z  miski. Kilka łyków i królik jest zadowolony. Dodatkowo nie słychać dźwięku kuleczki jak w przypadku poidełka co w nocy może być uciążliwe. Minusem korzystania z miski jest to, że królik energicznie biega po klatce i może albo ją przewrócić albo wsypać różne rzeczy do wody, dlatego trzeba ciągle mieć to na uwadze.

Moje uszaki w klatkach mają poidełka, po za nimi wodę podaję im w miseczkach.


Dziękuje wszystkim za odwiedzanie bloga. Mam nadzieję, że nowy wygląd się podoba.


Pozdrawiam wszystkich królikomaniaków
natix

1 komentarze:

  1. Ciekawie opisujesz :)
    Miałam niedawno rozterkę między miską, a poidłem.
    Piękny wygląd, nie wiem, jak wyglądał wcześniej, ale ten jest przecudowny! :*

    OdpowiedzUsuń

Quote

Search This Blog

© Blog o królikach, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena